"

Realitní trh v rukou franšízy

12. 02. 2018 Sdílej na Internetový časopis pro podnikání a franchising

CENTURY 21 je realitní franšíza, která momentálně působí v 78 zemích světa. Více než 110 tisíc realitních makléřů této společnosti v současnosti nabízí a předvádí několik milionů nemovitostí. Zároveň je tato značka pro klienty synonymem kvality, což je i jeden z mála požadavků společnosti na své realitní makléře – pokud následují standard kvality CENTURY 21, mají velkou šanci, že se jim bude v oboru dařit.

Společnost je také jednou z nejstarších franšízových sítí na světě. Realitní makléři Art Barlett a Marsh Fisher ji založili v roce 1971 v Orange County v Kalifornii. Budoucnost viděli v konceptu franšíz především díky síle velké korporace a brandu. „Ať je to správné nebo ne, zákazníci se orientují na známé značky,“ tvrdil Bartlett. Několik dalších let dvojice oslovovala a přesvědčovala nezávislé realitní makléře, kteří působili ve Spojených státech americký, aby se k nim přidali a po zakoupení licence vystupovali pod jejich značkou, CENTURY 21.

Bartlett koncept franšízy viděl jako záchranu pro malé podnikatele, kteří by se jinak neměli šanci prosadit. Podnikatelský vzorec těchto realitních makléřů zafungoval a brzy slavili úspěch. Již koncem 70. let se společnost stala realitní jedničkou v Americe a to jak do počtu a objemu realitních transakcí, tak i co se týče kvality služeb, které poskytovala. A právě standard kvality pomohl této franšíze udržet si nejen americké, ale v současnosti i celosvětové prvenství na realitním trhu.

Na trh v České republice se společnost CENTURY 21 přidala v listopadu 2008. Od té doby bylo otevřeno 55 kanceláří a přes 330 makléřů v tuto chvíli nabízí více než 2 tisíce nemovitostí. Nové klienty se společnost snaží získat především nabízením kvalitních služeb a ukazuje, že dobře vyškolený makléř klientům přinese jak jistotu, tak pohodlí. Ať už klienti přijdou do kanceláře za účelem koupit nebo prodat nemovitost, makléři CENTURY 21 jim pomohou rychle a bezpečně dovést jejich obchodní případ k úspěšnému konci.

Pro makléře přináší tento koncept také několik výhod. Především se jedná o zkušenosti společnosti ze zahraničního realitního trhu a vlastní know-how, které pomáhá k rychlejšímu startu a kvalitnějším a efektivnějším službám. Zároveň společnost nabízí svým zaměstnancům vzdělávací kurzy, díky kterým snadno získají informace o všem, co ke své práci s realitami potřebují.


Jinde na Internetový časopis pro podnikání a franchising


HLAVNÍ PARTNEŘI